سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا آلت تناسلی خمیده

آیا آلت تناسلی خمیده طبیعی است؟

آلت تناسلی خمیده بسیار رایج بوده و می تواند کاملا طبیعی باشد. برخی آلت ها به سمت راست، چپ، بالا یا پایین انحنا دارند. وجود یک انحنای خفیف در آلت تناسلی، کاملا طبیعی به شمار می رود. امکان دارد از خود بپرسید که تعریف انحنای خفیف چیست؟ انحنایی با زاویه 30 درجه یا کمتر، که با درد یا تشدید، در گذر زمان همراه نیست را انحنای خفیف نامیده اند و معمولا نیازی به درمان ندارد. به طور کلی آلت های دارای انحنا، در موارد زیر نیازی به مداخله پزشکی ندارند:

در صورت تجربه درد یا افزایش انحنای آلت تناسلی، امکان ابتلا به بیماری پیرونی وجود دارد. پیرونی، بیماری است که سبب بروز نعوظ دردناک، انحنای قابل توجه و دیگر مشکلات مرتبط با بافت فیبروز اسکار (جای زخم)، در آلت تناسلی مردانه می شود. بیماری پیرونی می تواند با گذر زمان بدتر شود. به همین دلیل، در صورت تجربه هر گونه علائم پیرونی، باید با پزشک خود صحبت کرد.

آیا آلت های دارای انحنا برای رابطه جنسی بهتر هستند؟

بسته به شریک جنسی، آلت های دارای انحنا می توانند برای برخی پوزیشن های رابطه جنسی مفید باشند. در رابطه جنسی زن و مرد، زنان برای رسیدن به ارگاسم، نیاز به تحریک مستقیم نقطه جی دارند که گاهی اوقات آلت های دارای انحنا نسبت به انواع راست، این تحریک را بهتر ارائه می دهند. آلت تناسلی مردانه به گونه ای طراحی شده است که در کانالی روان و نسبتا نرم به آسانی رفت و آمد کند. آلت تناسلی مردانه در ورود به واژن و در نتیجه آن، رسیدن به اوج لذت جنسی و انزال، بسیار کارآمد است.

با این حال، از دیدگاه زن، مالش ایجاد شده با اینکه لذت بخش است اما بر روی حساس ترین نقطه جنسی واژن تمرکز ندارد. این ناحیه کلیتوریس نام داشته و از دیواره قدامی یا جلویی واژن تا انتهای لگن امتداد یافته است. آلت هایی که اندکی به سمت بالا انحنا دارند، علاوه بر آنکه می توانند به راحتی به واژن وارد یا از آن خارج شوند، در برخی پوزیشن ها نوک آلت را بر روی نقطه حساس دیواره قدامی واژن، قرار می دهند.

منبع...