سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشگیری از زگیل تناسلی

پیشگیری از انتشار زگیل تناسلی

 شما می توانید با استفاده از کاندوم در هنگام رابطه جنسی مقعدی یا واژینال، خطر ابتلا به زگیل تناسلی را کاهش دهید.  با این حال ، کاندوم فقط ناحیه پوستی راکه می پوشاند، محافظت می کند. نقش پیشگیری کاندوم در انتقال زگیل تناسلی، خصوصا اگر شما و یا شریک زندگی تان زگیل دارید، هنوز کاملا مشخص نیست.

برای درمان زگیل تناسلی به چه پزشکی مراجعه کنم؟

فراموش نکنید که متخصص ارولوژی و زنان به دلیل آشنایی کامل با اندام های تناسلی، بهترین گزینه برای درمان زگیل تناسلی است چرا که در بسیاری اوقات، زگیل های تناسلی به صورت نامحسوس درون مجرای ادراری رشد می کنند که توسط فرد، قابل مشاهده نیست. علاوه بر متخصص ارولوژی و متخصص زنان، متخصص پوست نیز می تواند درمان زگیل تناسلی را انجام دهد.

برای مشاهده ادامه مطلب در مورد درمان زگیل وترد لینک زیر شوید:

https://www.tabnak.ir/fa/news/963170

درمان زگیل های تناسلی زنانه

زگیل تناسلی در زنان چگونه است؟ زگیل تناسلی در دختر مجرد و یا زنان نیز بر روی اندام تناسلی، مقعد و دهان رشد می کند. متاسفانه اگر زگیل تناسلی زنانه از نوع پرخطر باشد، می تواند منجر به سرطان دهانه رحم شود. برای راحتی شما خانم های عزیز، درمان زگیل تناسلی توسط متخصص زنان در مطب اینجانب انجام می شود.

علت ایجاد زگیل تناسلی در زنان ویروس HPV     است که بیشتر از طریق رابطه جنسی با فرد مبتلا به گزیل تناسلی، منتقل می شود.

علت بوجود آمدن زگیل تناسلی در مردان

ماهیت زگیل تناسلی آقایان ویروسی به نام HPV     می باشد که این ویروس تیپ های مختلفی دارد که بعلت متنوع بودن آن و از طرفی تمایل سریع به انتقال از طریق جنسی امروزه جوانان زیادی را درگیر کرده است. علت انتقال و انتشار ویروس زگیل تناسلی مردان عدم آگاهی افراد و از طرفی رابطه جنسی با فرد آلوده می باشد.

تنها یک تماس جنسی جهت انتقال این ویروس از مرد به زن یا از زن به مرد کافی است. بعلت تمایل سریع این ویروس به انتشار حتماً استفاده از کاندوم نیز حالت پیشگیری نداشته و لذا کاندوم فقط قسمت پوشاننده آن را محافظت می کند و بیضه ها و ناحیه عانه در هنگام نزدیکی با فرد مبتلا علیرغم استفاده از کاندوم آلوده به ویروس می شود.


 دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و درمان زگیل تناسلی با کرایو